اجاق گازهای بوش مجهز به برچسب انرژی A مورد تأیید اتحادیه اروپا می‌باشند.

سیستمی که باعث ایجاد حرارتی معادل 480 درجه سانتی‌گراد شده و به این ترتیب سبب از بین بردن هرگونه کثیفی و تبدیل آن به لایه نازکی از خاکستر می‌شود. خاکستر به جا مانده به راحتی با یک دستمال پاک می‌شود.

با نگه داشتن این کلید به مدت 4 ثانیه کلیه کلیدها قفل خواهند شد.

با بهره‌مندی از سیستم فن داخلی و المنت‌های اطراف آن حرارت در هر 3 قسمت فر به طور یکسان توزیع خواهد شد.

با به کار گرفتن هر دو سیستم حرارتی بالا و پایین، گرما در وسط فر متمرکز شده و پختی طبیعی را فراهم خواهد کرد.

برای طبخ غذاهایی مانند پیتزا مناسب بوده و در ضمن در گرمایش اولیه فر نیز از این عملکرد استفاده می‌شود.

به شما این امکان را می‌دهند تا مقادیر زیادی از غذا را با کنترل دقیق میزان حرارت سیستم گریل طبخ نمایید.

با انتخاب این عملکرد فقط بخشی از گریل را برای مقادیر کم مورد طبخ و به منظور صرفه‌جویی در انرژی گرم می‌کند.

مناسب پخت گوشت و مرغ بوده و با ترکیب سیستم فن و گریل میزان مصرف انرژی تا سقف 50 % در مقابل بریان نمودن سنتی کمتر مصرف می‌شود.

برنامه‌های بسیار دقیق برای آب کردن مواد غذایی یخ زده.

اصطلاحات فر و فر بخار پز


برنامه‌های بسیار دقیق برای پخت پیتزا اعم از یخ‌زده و غیره بدون نیاز به گرم کردن اولیه فر.

غذاهای طبخ شده در صورتی که قبل از سرو شدن در این سیستم قرار گیرند بیشتر گرم خواهند ماند. دمای این سیستم از 30 تا 65 درجه سانتی‌گراد قابل تنظیم می‌باشد.

این سیستم برای صرفه‌جویی در وقت، حرارت قوی را از پایین فر تولید کرده و مناسب پخت پیتزا و انواع کیک می‌باشد.

با برنامه اتوماتیک AutoPilot قادر خواهید بود تا بهترین نتیجه را بگیرید. تنها کافی‌ست که غذای خود را در فر گذاشته و وزن آن را وارد و یکی از 85 حالت را انتخاب کنید. به طور 100% غذای شما حتی اگر مرغ و گوشت یا ماهی باشد، آماده می‌شود.

قابلیت HydroBaking یک ایده فوق‌العاده برای پختن نان وشیرینی و گرم کردن غذای یخ زده است. رطوبت داخل فر باعث می‌شود که نان یا شیرینی خشک نشود.

دماسنج گوشت وسیله‌ای عالی برای حفظ درجه حرارت مناسب در غذا است؛ کافی ست فقط آن را در داخل غذا وارد کرده و فر متصل کنید و در آخر درجه حرارت مورد نیاز را انتخاب کنید.

به لطف این ویژگی فرهای بوش صدای بسیار کمی دارند و به سختی می‌توانید متوجه کار کردن آنها شوید. به طور کلی صدای فر توسط صدای موتور و جریان هوا بسته به نوع غذا تولید می‌شود.

با کشو حمل غذای فر به راحتی می‎توانید غذا به داخل فر گذاشته و یا آن را خارج کنید. این کشو به آرامی و بدون صدا باز و بسته می‌شود.

ریل‌های تلسکوپی بوش راحت‌تر و ایمن‌تر جابه‌جا می‌شوند. این سیستم از یک ریل تلسکوپی سه گانه یا دو گانه تشکیل شده است. ریل می‌تواند تا جایی که به شما اجازه می‌دهد به بیرون کشیده شده تا بتوانید غذا را به راحتی در آن قرار داده یا از آن خارج کنید.

شرکت بوش دارای حداکثر استانداردهای ایمنی‌در تجهیزات خود است: در فر به علت طراحی و امنیت خوبی که دارد تنها تا 30 درجه سانتی‌گراد گرم می‌شود.

غذاها نه تنها در فرهای بخارپز خوشمزه‌تر و آبدارتر می‌شوند بلکه سالم‌تر هم هستند. طعم، ویتامین‌ها و مواد معدنی با استفاده از فربخارپز همه حفظ خواهند شد. ترکیب بخار و هوای گرم باعث شده تا غذا به خوبی پخته و آماده شود. شما می‌توانید در سه سطح در آنِ واحد به پخت غذا بپردازید بدون آنکه بوی غذاها با یکدیگر ترکیب شود. نکته مثبت دیگر فرهای بخارپز بوش وجود مخزن آب یکپارچه است که دیگر نیازی نیست آن را مستقیم به شیر آب وصل کرد.