موتور قدرتمند و آرام 450 واتی باعث آماده سازی موثر و سریع غذاها می‌شود.

پایه همزن پلاستیک با تیغه‌های استیل ضدزنگ به راحتی قابلیت جدا شدن دارد. در مقابل حرارت مقاوم‌پذیر بوده و به آسانی کنترل می‌شود.

ایده ساخت این محصول افزایش حجم بوده است. این محصول نوآورانه با گلوله‌های طراحی شده در پایین خود هوای بیشتری را وارد همزن کرده و باعث می‌شود که مخلوط بهتری حاصل شود. به طور مثال با این همزن سفیده تخم مرغ بیشتری در مدت زمان کمتر بدست می‌آید.

با این دکمه حداکثر قدرت قابل استفاده خواهد بود. در زمانی که سرعت یا مقدار کمتر مورد توجه باشد مانند بریدن نان، ژامبون یا سوسیس به راحتی با فشردن این دکمه این امکان برای شما فراهم است.

وقتی صحبت سرعت و قدرت در مقیاس تعداد زیاد می‌شود، موتور 1000 واتی واقعا راهگشا خواهد بود. نتیجه استفاده از این موتور حداکثر قدرت برای دستگاه شما خواهد بود.

در هر زمانی که بخواهید سس مایونز یا سوپ درست کنید یا بخواهید چیزی را برش داده، خرد کرده یا حتی مخلوط کنید؛ نیاز به سرعت‌های مختلفی دارید تا نتیجه بهتری بگیرید. این دکمه 12 حالته نیاز شما را برای انتخاب سرعت مناسب برظرف می‌کند.

میله های پیشرفته و خاص همزن باعث می‌شود مخلوط با قدرت بیشتری و در همه‌ی جهات با یکدیگر مخلوط شده و در نتیجه مخلوط همگن‌تری حاصل گردد.

انتخاب سرعت صحیح برای هر آماده‌سازی هر غذایی بسیار مهم بوده و این با انتخاب قدرت درست در پنج حالت مختلف سرعت بدست ‌می‌آید.

میله‌های جهت‌دار متحرک امکان حرکت در تمام نقاط ظرف از بالا تا پایین را دارند و در همزدن مخلوط در کاسه همه‌ی مخلوط به خوبی با هم ترکیب می‌شوند.

طراحی جدید و منحصربفرد تیغه‌های مخلوط‌کن دستی با سطح داخلی گلف مانند خود این اطمینان را به شما می‌دهد که مخلوط به طور کامل هم زده می‌شود. این سطح خوب همزدن با ساختار زنگوله‌ای قسمت پایینی همزن که همه‌ی مواد را به طرف تیغه‌های چرخان QuattroBlade می‌کشد، به وجود می‌آید. در نتیجه شما متوجه خواهید شد که مواد در پایین همزن گیر نکرده و مخلوط همگنی بدست می‌آید.

طراحی خلاقانه و جدید چاقو شکل تیغه QuattroBlade باعث برش‌های حرفه‌ای در زمان خرد کردن با همزدن مواد می‌شود. این تیغه کار خود را با احتیاط لازم و به سرعت انجام می‌دهد.

کیفیت بالای پایه همزن که از جنس استیل ضدزنگ بوده به همراه طراحی خاص خود باعث شده تا با تیغه‌های استیل به راحتی در کنار یکدیگر کار کنند و جداسازی و تمیزکردن آن مشکلی نداشته باشید.

اصطلاحات محصولات آماده سازی غذا


با محور چرخان “سرعت متغیر” می‌توانید در میزان سرعت دستگاه را در هر سرعتی تنظیم کنید (حتی در حالتی که در حال خورد کردن یخ هستید).  این کلید دارای چراغ LED نیز هست.

با لبه‌های دندانه دار این تیغه می‌توان سطح بزرگتری را برش داد. طراحی این تیغه‌های Supercut باعث می‌شود تا به راحتی موادی مانند سبزیجات نرم و سخت، ماهی، گوشت و ژامبون‌ها را برید.

درست کردن خمیر و مواد دیگر با حجم بالا همیشه جزو چالش‌های موجود در آشپزخانه بوده است. سنسور Smart Dough باعث می‌شود که مواد مخلوط شونده در همزن با سرعتی یکنواخت و به طور کامل با هم ترکیب شوند.

با تعداد زیاد عملکرد و لوازم جانبی، قادر خواهید بود تا غذاهای بسیاری را آماده کنید. لوازمی مثل خردکن، همزن، برش‌دهنده، ورز دهنده و غیره با توجه به مدل خریداری شده از جمله لوازم جانبی هستند که همراه دستگاه می‌باشند.

سیب‌زمینی، نخود و پوره‌های میوه‌جات در صورتی که خانگی باشند، بسیار خوشمزه خواهند بود. مخصوصا اگر از گوشت کوب ProPuree برای آماده سازی آنها استفاده کنید که در آن صورت آماده سازی آنها بسیار راحت‌تر خواهد شد.

صفحه حرفه‌ای برش که لبه‌های بسیار تیزی دارد، می‌تواند روند برش ورقه ای انواع میوه و سبزیجات را به راحتی انجام دهد بدون اینکه به آنها لطمه‌ای وارد شود.

محصولاتی که این ویژگی را دارند دارای دسته بزرگ و ارگونومی شکل هستند که کار با دکمه‌ها را آسان کرده و با وزن کم و موتور کم‌صدایی که دارند، سرعت و راحتی را برای شما بیشتر خواهند کرد.

این قابلیت در پایه همزن باعث شده در آماده سازی غذا تشرحی به اطراف نداشته باشد؛ بنابراین محیط اطراف همزن تمیزتر خواهد بود.

این طراحی بدون سیم باعث افزایش عملکرد شما می‌شود. باتری‌های با کیفیت لیتیوم یون می‌توانند در دوره‌های طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و قدرت بالایی دارند.

بازوی بالارونده فضای بیشتری را برای کار در اختیار شما می‌گذارد، با دکمه‌ای به راحتی این بازوی حمایتی بالا می‌آید و شما می‌توانید ابزارهای همزن را جدا و تعویض کنید که در سرعت و راحتی تان موثر است.

وقتی شما کارتان با دستگاه تمام می‌شود، می‌توانید به راحتی کابل برق را به صورت اتوماتیک در فضایی خالی در دستگاه جمع کنید. این سیم جمع‌کن اتوماتیک کار را از این راحت‌تر نمی‌تواند بکند!

سیم انعطاف پذیر و مارپیچ، بلندی بیشتری دارد و کار با آن در محیط آشپزخانه راحت‌تر است، چرا که آزادی عمل بیشتری به شما در حرکت می‌دهد.

در هر شرایطی مخلوط کن با شیشه TempSafe وسیله‌ای مناسب برای خرد کردن یخ، میوه‌های یخ زده و دیگر مواد است. این قابلیت شیشه مخلوط کن را در برابر مواد سرد و گرم محافظت می‌کند. با این مخلوط‌ کن آماده‌سازی انواع اسموتی خوشمزه و نوشیدنی سرد و گرم امکان پذیر است.

این پارچ با ظرفیت 1.75 لیتر دارای کیفیت بالایی ست و برای آماده‌سازی انواع نوشیدنی، اسموتی، خرد کردن یخ  و حتی پوره سوپ داغ مناسب است.

این پارچ پلاستیکی 2 لیتری در برابر حرارت مقاومت خوبی دارد و از نوع نشکن است.

به لطف درب ظرف و پلاستیک کاسه همزن که روی هم قرار می‌گیرند، حداکثر ایمنی را در حین ترکیب کردن مواد غذایی به همراه خواهد داشت.

وجود موتور قدرتمند در چرخ گوشت باعث می‌شود که تا حداکثر تا 4.3 کیلوگرم گوشت در دقیقه چرخ شود. این موتور در مقادیر زیاد باعث افزایش کارایی می‌شود.